شایددور .... شاید نزدیک ....

فاصله ای نیست بین قلب هایی که برای هم می تپند

شایددور .... شاید نزدیک ....

فاصله ای نیست بین قلب هایی که برای هم می تپند

راه های دوست پسر ازاری

1 - اگه بهتون زنگ زد (در این مسئله فرض بر سعید نام بودن دوست پسرتونه...!!!) بگین سلام حمید جون.بعد یه دفعه انگار که تازه متوجه شدین بگین اوا خاک به سرم علی تویی؟؟؟؟می تونین این سیر رو تا هفده بار تکرار کنین ولی بار هجدهم دیگه خطر مرگ داره.من مسئولیتی در قبال این حادثه ندارم.

2 - بهش زنگ بزنین و بگین کسی خونه نیست و دعوتش کنین خونتون ، بعد با دختر همسایه برید سینما و فیلم رئیس یا روزسوم و... رو ببینید.

3 - تا یه شوخی کوچیک با شما کرد سریعا جبهه بگیرین و باهاش دعوا کنین. با کلماتی از قبیل:مگه تو خودت خواهر و مادر نداری؟...یا یه همچین چیزایی .ولی دو تا سه دقیقه بعد خودتون یه جک فجیع یا افتضاح تعریف کنید و بعدش بشینید و قیافه بنده خدا رو تماشا کنید.

4 - آرایش شدید بکنید و از این شلوارای خیلی برمودا و آستین های مانتوتونو خیلی بزنید بالا و برید جلوی بنده خدا رژه برید و وقتی به شما نزدیک شد و به دو سه متری شما رسید ، سرش داد بزنید و بعدش بشینید و زجر کشیدنش رو تماشا کنید.

5 - عکسهای دو نفره ای رو که با پسر نوه عمه ی خاله ی پدربزرگ پسر دختر خالتون و یا امثالهم گرفتید بهش نشون بدید ولی بهش اجازه ندید حتی یه دونه عکس باهاتون بگیره.

6 - موقع تولدش جلوی دوستاش فقط بهش یه شاخه گل هدیه بدید و حالشو حسابی بگیرید و (احتمالا بسته به قدرت و توانایی قلبی و شرایط جوی) بشینید و سکته شو تماشا کنید و لذت ببرید.

7 - همین که تو ماشین بغل دستش نشستین شروع کنین به عطسه کردن و از بوی ادکلن چند صد هزار تومنیش که با زجرکش کردن پدر و مادرش خریده ایراد بگیرید و بهش بگید که به این بو حساسید.

8 - وقتی داره باهاتون حرف می زنه همین که به جای حساس حرفاش رسید بی مقدمه موبایلشو بردارید و به یکی از دوستاتون زنگ بزنید و چهار ساعت و چهل و هشت دقیقه با دوستتون حرف بزنید و اون بدبختو تو کف حرف

girl.gif

جرات داری به این دختر تیکه بنداز

دوستون دارم دخمل خانوما حتما نظر بدید

اگه واقعا ضد پسر هستید ۱۰تا نظر باید بدید

منتظر نظراتون هستم

فدای شما جوجو

نظرات 1 + ارسال نظر
هادی 1390,04,01 ساعت 01:31 ب.ظ

سلام شما دختر ها با نوشتن این مطلب در مورد دوست پسر آزاری دارید داشتن دوست پسر رو ترویج میدید که گناه کمی نیست من به عنوان یه کسی که وبلاگتونو میخونه و خواهرمم میخونه الان خودش گفت خوبه که یه دوست پسر داشته باشی این بلا ها رو سرش بیاری ولی نمیدونه که به محض این که با یه پسر آشنا شد و دید مثل پسر هایی که شما دارین تعریف میکنین نیست عاشقش میشه و ....... و داشتن دوست پسر یا دوست دختر گناهه اینو بفهمید یعنی یه رابطه ی غیر شرعی البته به شرط دوستی؟؟؟؟؟؟؟ قصدم این بود که بهتون این هشدارو بدم و بگم چون 1ساعت و نیم وقت برای اینترنت دارم بهتون بگم که اگه دوست داشتید میتونم باهاتون همکاری کنم و این همکاری رو فقط به خاطر......و اینکه چون بهش فکر میکنم نمخوام جای دیگه ای باشم من اخبار های مهم کشوری لشگری و مطالب آموزنده ی دینی میتونم بهتون عرضه کنم اگه دوست داشتید بهم بگید ////هادی////

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد