شایددور .... شاید نزدیک ....

فاصله ای نیست بین قلب هایی که برای هم می تپند

شایددور .... شاید نزدیک ....

فاصله ای نیست بین قلب هایی که برای هم می تپند

+ سلــــــــــــ ‍ام دختــــــــــــرا . . .

میگم دختــــــــــــ ‍را چون مخاطبای من همشــــــــــ ‍ون دخترن . . .

و ایــــــ ‍ن واسه من موهبتیــــــــــــ ‍ه . . .

اخیشـــــــــــــ ‍ه ها ایمتحانــــــــــــ ‍ام بالاخره تمومیــــــــــــــ ‍د . . .

وایـــــــــ خهلیــــــــــــ خوژالَم . . .

آخه آخراش دیگـــــــــــ ‍ه قاطـــــ ‍ی کرده بودم . . .

راستـــــــــــ ‍ی . . .

تولـــــــــد امیرالمؤمنیــــــــــــــــن علی (ع) و همینطور روز پـــــــــــــــ ‍در رو به همه ‍ی باباهای دنیا

و همینطور به شما دوستــــــــــــ ‍ا ی مهربونَــــــــــــــ ‍م تبریـــــــــــــ ‍ک میگم  

 

 

 

 

 

 

 

.

راستــــــــــ ‍ی شما ایمتحاناتون تمومیــــــــــد منو نینو(زندگی من)که تموم کردیــــــــــــــــــــ ‍م.

هنـــــــــ ‍و هیشی نشـــــــــ ‍ده دلم واســـــــــــ ‍ش تنگیده . . . 

 

 

 

 از ازدحام این واژه های یخ زده میترسم

در دهان تو

پنجره را ببند

دلم

 به همین بوسه ها گرم است......

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد